Fabelagtig konkurrence

Okay, det er et stort øjeblik for mig… sådan da! Jeg har deltaget i min første konkurrence som blogger, whoop whoop.

Maia fra bloggen Fabelaktig har en ret fantastisk konkurrence på sin blog i disse dage, så tænkte at jeg ville hoppe med på bølgen og deltage – og det gør det jo kun sjovere, at det er en helt VILD præmie man kan vinde!

Vis dit bedste interiørfoto, så enkelt er det! Nu er det så bare med at vælge… og det bliver det her, nok mest fordi det minder om sol og sommer OG det indeholder nogle af min absolut bedste loppefund!

Hvad synes i, er det konkurrencen værdig?

God weekend herfra…

4 thoughts on “Fabelagtig konkurrence

  1. Hei på deg!
    Innmari, innmari koselig at du deltar i konkurransen hos meg :) Veldig stas!

    Nydelig bilde!Elsker fargene og søte hunden!
    Husk å følge med, så du ser om du kommer med videre :)

    Fabelaktig onsdagskveld!
    Maia

    • Mange tak Maia, det ER jo en ret fantastisk konkurrence :) Jeg skal nok huske at følge med!

      Tak for de søde ord, det er jo ret spændende sådan at være ny-blogger :)

      Ha’ en koselig torsdag!
      Susanne

Skriv et svar

