Pølsesalat

I går lavede jeg super nem salat til frokost. Navnet er måske ikke specielt tiltalende, men skidt.. den smagte lækkert. Man kan i princippet sagtens skifte pølserne ud med andet kød, som fx. kylling, men dette var lige hvad jeg havde i køleskabet.

Jeg brugte følgende til 1 portion:

1 god håndfuld blandet salat

1 stykke agurk

2-3 cherrytomater

1 stykke af den gode feta (eller den du bedst kan lide)

3-4 små kyllingepølser skåret i mindre stykker, steges på panden

 

dressing:

2 spsk god rapsolie

1 1/2 tsk granatælbe balsamico

lidt havsalt

Jeg fandt ud af, at min lille batteridrevne pisker fra IKEA, som jeg bruger til at skumme mælk med, er PERFEKT til at piske olie/eddike dressinger – de bliver super cremede på ingen tid!

Alle tingene til salaten blandes, de lune pølser hældes over og til sidst dressingen. Enjoy!

Skriv et svar

