Lysende mandag

Første dag på skolebænken efter juleferien – jooo, jeg klager da ikke over den lange ferie. Vi skal dog til at tænke i bachelor-baner, hvilket allerede er begyndt at stresse mig en smule, nok mest fordi jeg føler mig ret blank når det kommer til valg af projekt! Mindre detalje… mon ikke det pludselig falder på plads?!

Et andet og totalt vellykket projekt er i stedet mine DIY-lys, som jeg lavede i går. De blev fyldt efter i dag, og er nu kommet ud af deres form. Hér ses resultatet! Jeg er ret godt tilfreds med farverne – et er sort, et andet en meget lys grå og det sidste er en ret lækker aubergine-agtig farve.

Lysene er allerede taget i brug, lidt lys skal der jo til, som modspil til det mørke vejr udenfor…

Det pusler i køkkenet… vi skal lave karrysuppe med kylling til aften, og der skal lige laves lidt fond – så vi ses!

Skriv et svar

