Busy Tuesday

Det har været en travl dag – på den fede måde!

Tidligt op, morgendans i stuen inden morgenmad og bad. Skole, bachelor-forberedelse efterfulgt af frokost og kaffe med veninderne mens der blev snakket – DET skal der være tid til! Afsted på job, efterfulgt af hygge med familien og fejring af Brormand, som lige er blevet færdiguddannet bygningskonstruktør – søster hér er stolt!

Endelig hjemme, dokumentar i fjerneren og tid til et lille indlæg…

Der er forår i luften, selvom jeg nu stadig synes at vejrguderne godt kunne sende lidt sne herned! Anyway, forår giver altid lyst til fornyelse i boligen, der skal ligesom renses ud, friskes op og rokeres rundt. Vi får nyt, specielbygget, laaaaangt spisebord i løbet af foråret og i den forbindelse er der et par småting jeg ønsker mig…

Et par stykker af den her!

En god potion af den her!

Måske en ny farve på væggen??

Lykken ville være et nyt gæstetoilet, som hos hende hér!

Og sidst men ikke mindst – et nyt, fantastisk tæppe!

Men.. jeg tvivler på, at der bliver råd til ret mange, hvis nogle af tingene – men forventningens glæde er jo også den største, som min kære farmor altid siger!

 

Godnat og glædeligt for-forår :)

Skriv et svar

