IPhone!!!!

Det SKULLE ha’ været den bedste dag i dag!

Dagen hvor jeg endelig har besluttet mig for, at jeg ikke kan leve UDEN en IPhone! Men AK! Der var ikke flere æbler på lager… suk… så jeg må vente til slutningen af ugen (hvis jeg er heldig!).

FYI… jeg har INGEN tålmodighed, med de fleste ting! Hvis jeg har besluttet mig for noget, skal det ske NU.. eller helst i går – jeg ved det, det er ikke optimalt. MEN, nu er jeg skrevet op og jeg glæder mig som et lille barn til at komme med på den smukke æble-bølge!

Så… i stedet, er tirsdag den 17.01.2012 nu blot en almindelig-middelmådig-ok-dag!

Det er ÆGTE kærlighed!

One thought on “IPhone!!!!

Skriv et svar

