Fredagens favoritter!

Så er det weekend igen, tiden flyver afsted for tiden – jeg kan knapt følge med.

Jeg skal ikke lægge skjul på, at ugens største hit er min nye iPhone, men jeg skal nok spare jer for flere billeder af den og i stedet smide fokus over på disse favoritter, som alle ender på en delt 2. plads!

OMG! L.O.V.E – Louboutin når det er bedst! Ville ønske min konto bugnede af dollars!

Jeg skal i weekenden finde en æske, som skal ha’ monteret skæg!

Invitation til weekenden?

Denne søde og hurtige DIY – så er du klar til de frostkolde morgener!

Denne lille reminder! So true!

Go’ fredag… og stay COOL!

Skriv et svar

