DIY Moustache

Her den anden aften var jeg alene hjemme, så jeg gav mig til at tegne skæg!!

Man kan aldrig få for meget opbevaring, så jeg fandt en gammel skotøjsæske frem og begyndte at klippe og klistre.

Jeg har taget den nemme løsning og klippet firkanter ud af kraftigt papir, hvorefter jeg har limet det på kassen.

Hvis man har lyst, kan man sagtens tapetsere kassen og lave pæne hjørner, men jeg synes nu egentlig min model blev ok – jeg havde heller ikke papir, der var stort nok til den anden løsning.

20120209-143829.jpg

20120209-143841.jpg

20120209-143851.jpg

20120209-143912.jpg

Så frem med kasserne(!) de damer!

3 thoughts on “DIY Moustache

  1. Hej
    Virkelig cool idé! Må jeg låne den og bruge dine billeder i vores skole magasin hvor jeg laver en artikel med inspiration til DIY projekter?

    Venlig hilsen
    Majbritt

Skriv et svar

