Boller og Søndagsbesøg

Jeg har besøg af mine kære forældre i dag og jeg har bagt de lækreste LCHF boller – jeg er ovenud lykkelig for, at jeg faldt over denne nemme opskrift.

20120219-152234.jpg

20120219-152240.jpg

1 dl blendede sesamfrø
1/2 dl blendede solsikkekerner
1/2 dl hørfrø
1 spsk fiberhusk
1/2 tsk salt
1 tsk bagepulver
4 piskede æg

Alle de tørre ingredienser blandes og de piskede æg tilsættes. Blandingen hviler i ca. 10 min og klattes herefter ud på en bageplade.
Bages 15-20 min ved 180 grader.

MUMS!

Skriv et svar

