Musik, musik, musik…

I dag har jeg en masse lækker musik på programmet!

Jeg ELSKER virkelig musik! Jeg hører musik stort set HELE dagen – alt muligt musik. Nyt musik, old school musik, rock, alternativ, slow, country… you name it – jeg vil faktisk helst ikke begrænse mig, så det bedste jeg ved, er også når jeg falder over noget, for mig, nyt musik. Hvis jeg kan høre en sang omkring 4 gange og jeg derefter stadig vil ha’ mere, så ryger den (eller hele det respektive album på en playlist).

Hér er lidt af mine nye… og gamle favoritter.

 

 

 

 

 

 
Har du nogle favoritter, som du vil dele?
 
På genhør!

4 thoughts on “Musik, musik, musik…

Skriv et svar

