Fredags favoritter

Fredag igen – hvor er det skønt! Jeg har en dejlig weekend i vente, så jeg har vist ikke noget at klage over.

Min fyr og jeg har lige spist de største bøffer og drukket den bedste rødvin, senere er der kaffe og (nogenlunde) gammeldaws æblekage… jo jo, det er jo fredag!

Hér er lidt favoritter fra ugens løb.

 

Nærmest alt fra House Doctor‘s nye kollektion…

 

Dette smukke billede, fra Society6.

 

Hele denne opstilling, og især guldfatningerne! Fundet hos hende hér.

 

Wow, wow, wow! Smukke Elisa i SKØNT forårsoutfit, fra Stockholm Streetstyle.

 

OMG! Tyrkise striber på væggen, i loooove it!

 

Ønsker mig dette stof til min stol… eller gerne HELE stolen!

 

Og sidst, men ikke mindst… Kraniet i træ = kærlighed! Ved nogen hvor det kan købes, så sig endelig til!

 
 

Ha’ en skøn fredag aften!

One thought on “Fredags favoritter

Skriv et svar

