Tilbage

Så har i mig tilbage. Jeg har været MIA på bloggen den sidste uge og jeg må indrømme at jeg ikke har en undskyldning!

Nå, men i går var jeg et smut i IKEA med veninde, men ikke for at handle, tro det eller lad vær! Vi var til foredrag med Rasmus Larsson, i ved, ham med de skønne lamper – Design by Us og alt muligt andet skønt design for den sags skyld.

Det var spændende, men havde måske håbet på lidt flere kreative inputs fra hans side, men alt i alt et spændende par timer!

20120322-113203.jpg

20120322-113208.jpg

Der er sket flere spændende ting herhjemme, bl.a noget med et nyt vaskerum og et nyt spisebord med stole… men det må blive en anden gang.

Ha’ en skøn, solfyldt dag!

Skriv et svar

